Peppermint Ginger Plus

August 12, 2014

Peppermint Ginger Plus [90 tablets]
Harga Runcit : RM 45.00

4 bahan utama dalam Peppermint Ginger Plus;
  • benih anise
  • pokok adas 
  • halia
  • daun pudina

Kombinasi 4 jenis herba dari Barat dan Timur, dihasilkan di bawah prosedur standard dengan melalui penggunaan teknolgi sains yang terkini.
Secara klinikal, ia sangat membantu dalam merawat atau mencegah masalah loya, gastrik, mabuk lauk, sendawa, penghadaman, pedih ulu hati dan sebagainya.

Kenapa 4 bahan ini yang digunakan??? jom kita cek apa keistimewaannya;
  • benih anise ;- mempunyai ciri-ciri antibakteria. ia biasa digunakan oleh orang Mesir Purba untuk melegakan masalah pencernaan dan gejala kesakita sewaktu period (haid), batuk dan kahak. Merangsang rembesan jus gastrik untuk pencernaan
  • pokok adas; boleh menghilangkan kembung perut, melegakan sakit perut, mengurangkan gejala flu dan membantu masalah alergi pada saluran usus.
  • halia ;- herba terbaik dalam memelihara saluran penghadaman dan mempunyai ciri-ciri semulajadi yang nyaman dan dapat melegakan senak perut. halia juga boleh merangsang rembesan enzim Salvia untuk pencernaan makanan. Melegakan ketidakselesaan perut dan usus, period, loya dan mual angin ketika mengandung, selepas melahirkan anak (semasa pantang). Penyelidikan awal merumuskan bahawa halia adalah berkesan dalam merawat / mencegah masalah kesakitan ketika dalam perjalanan/pengembaraan. juga membantu atasi mabuk laut.
  • daun pudina;-  herba yang membantu dalam menggalakkan sistem penghadaman secara sihat dengan melegakan dan menyamankan perut. ia juga membantu melegakan otot perut, ia mempunyai kesan penenang. Membantu dalam penghadaman, mabuk laut/darat, membantu melegakan kesakitan gastrik, pedih ulu hati dan cirit birit. Ia juga melegakan kesan-kesan sampingan seperti muntah dan kehilangan selera makan yang timbul daripada rawatan kimoterapi. Pudina merangsang mengeluarkan peluh, oleh itu ia menyekat demam apabila seseorang itu dijangkiti selsema. Rasa sejuk dan menyegarkan daripada pudina membantu memelihara pemikiran yang jelas dan tetap fokus
kenali wajah sebenar Peppermint Ginger Plus...kecik jer saiznya...jadi, mudah nak telan.
bagi yang susah nak telan, boleh jugak hisap cam tu jer...

Cadangan Pengambilan

Untuk membantu penghadaman ; ambik la dalam 3 biji selepas makan
Untuk cuci usus atau perut/detox : boleh larutkan 3 biji Peppermint Ginger Plus + 3-5 biji Alfalfa Complex ( better result)
Masalah lain seperti gastrik, loya, batuk ; larutkan 3-5 biji dan bancuh jadikan air teh herba...ermmm, sedappnya....

You Might Also Like

0 comments