Keputusan Pemenang Giveaway Special Mama & Bayi bernilai RM 750.00

January 10, 2015

Assalamualaikum....


Terlebih dahulu, saya memohon ampun dan maaf kerana lambat umumkan pemenang giveaway yang lepas....

Ini bukan alasan , cuma nak cerita untuk tidak mengeruhkan keadaan...hihihi

Saya berasal dari Pantai Timur, dan terkena tempias banjir....walaupun rumah famili saya tak tenggelam dek banjir, tapi saya sebagai anak Kelantan, sedikit sebanyak terlibat dengan bantuan banjir, walaupun tak turun meredah banjir..

Yang kedua, saya sedang uruskan keberangkatan ayah saya ke Tanah Suci menunaikan umrah.....haa. macam-macam dah kene siapkan untuk ayah.....heheheh..mintak ampun sekali lagi yea.... (^__^)

Untuk memilih pemenang pun, ambik masa jugak. Saya kene teliti satu persatu, bagi memastikan adil dan saksama..ecehhh....

Ok, keputusan giveaway ini, harap semua puas hati yea.....

Keputusan Pemenang Giveaway Special Mama & Bayi bernilai RM 750.00



Pemenang 1st Prize :  Starniea
. Starniea

Copy and WIN : http://bit.ly/copy_win
. Starniea

Copy and WIN : http://bit.ly/copy_win
Starniea

Copy and WIN : http://bit.ly/copy_win
Starniea

Copy and WIN : http://bit.ly/copy_win

Pemenang 2nd Prize :  Aznor Ibrahim

Pemenang 3rd Prize :  Mama Myja

 Pemenang 4th Prize :  Fadhilah Yunus

Pemenang 5th Prize :  hyde dea

4 Pemenang Saguhati:
 

Feedback Pemenang 

 

Alhamdulillah, selesai jugak tugas untuk memilih pemenang...bagi yg menang tu, mintak emel kepada saya info berikut ke sheetah82@yahoo.com

Nama Penuh : 
URL Blog :
Nama seperti yg tertera di atas (rujuk entry) :
Alamat Sura Menyurat ( untuk proses penghantarn hadiah ) :
No. HP :



You Might Also Like

12 comments

  1. Alhamdulillah ada juga rezeki di sini walaupun saguhati isnin ni sy email detail ja..semoga murah rezeki

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahniah dear,,,,, Inshallah,...banyak lg GA yg akan menyusul...stay tuned..hihihii

      Delete
  2. Alhamdulillah.. terima kasih ya. mamamyja dah emel kpd sis. Kalau xterima bgtahu eh.

    ReplyDelete
  3. Tq... x sangka.. dah laa 1st time join giveaway.. :) dapat saguhati pon dah happy.. heeee.. nnti sy emailkan details ye..

    ReplyDelete
  4. Terima kasih. Huk huk.. alhamdulillah menang. inilah antara GA terawal yg sy join. Ada GA lagi? memang terbaiklah. Saya akan join lagi^^ walaupun saguhati, perasaan macam menang tempat pertama. hehe..

    nanti saya emelkan butirannya. terima kasih sekali lagi

    ReplyDelete
  5. tahniah kpd semua pemenang..hi sggh pestime ke sini

    ReplyDelete
  6. tahniah... sungguh best hadiah nya :)

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah menang tempat ke-2..memang sgt memerlukan 2 item tu..timekaseh

    sy dah email details ye :)

    ReplyDelete
  8. Salam semua pemenang..sy masih menunggu emel dr 4 pemenang lagi....harap bersabar yea..mohon maaf atas kelewatan... Tq kerana bersabar..hihihi

    ReplyDelete
  9. Saya belum terima details dr 3 pemenang saguhati...kalau dah emel sblm ni, mintak emel seklai lagi yea.. ;) tenkiu

    ReplyDelete