Hadiah Lumayan Siap Sedia Untuk Menemui Pemenang Giveaway Yang Bertuah

January 29, 2015

Alhamdulillah, setelah 2 bulan kurang lebih bermula dari pemilihan pemenang, kini sudah tiba masa untuk mengirimkan hadiah kepada pemenang bertuah bagi Giveaway yang lepas.

Harap para pemenang menanti dengan sabar yea.

Ada lagi beberapa orang pemenang yang masih tidak update kepada saya alamat penghantaran. Jika tiada update sehingga 28 Feb 2015, hadiah tersebut terbatal secara automatik. Harap Maklum !





Senarai Nama Pemenang ~ klik SINI untuk maklumat lanjut

Sebelum ini, saya ada nyatakan design/corak barangan mungkin tidak sama, tetapi hadiah yang ditawarkan adalah seperti dijanjikan. 
Saya akan pos hadiah secara berperingkat tau. Disebabkan kurang tenaga kerja kerana saya seorang yang kene bungkus semua hadiah ni...saya ni Work At Home Mom (WAHM) yang tak ada maid, tak ada assistant dan saya banyak terlibat dengan kelas. Semua kene buat sendiri, so ambik masa jugak..ampun dan maaf sekali lagi. (^___^)

Tak lupa, jutaan terima kasih buat semua peserta yang telah menyertai giveaway ini dan tahniah sekali lagi buat semua pemenang. 


You Might Also Like

8 comments

  1. ala tak sempat joing haritu hiks T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheheh, Inshaallah...next time boleh join....akan ada lagi GA dr blog ni, (^___^)

      Delete
  2. alhamdulillah saya salah seorang yg akan dpt hadiah tu..

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah.. tq kak!!! mudahan murah rezeki akak.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahniah darling...sama2...terima kasih atas doa tu...(^__^)

      Delete
  4. yay..yang mane agaknye saya punye..hehe.tq dear!

    ReplyDelete