Boikot ESP Shaklee???

October 21, 2014

Biasa dengar tak ungkapan ini,

"jangan benci sangat, nanti terjatuh cinta" 






Malam kelmarin ada seorang sahabat lama PM.. Dulu dia pengguna tegar ESP.. Tapi tiba-tiba dia ter"boikot" Shaklee sama.. Kunun dok percaya yang Shaklee ni Israel Amareka kijam punya.. Lama dah dia tak membeli tau..
Tiba-tiba dia PM saya malam tadi..

"Beb, aku mintak maaf laa.. ari tu ku dok bising pasal isu boikot ni.. lepas aku baca sendiri aku kaji.. Baru aku tau.. Kebetulan raya haji ari tu.. aku jumpa cousin aku.. dia ade join sama masa kau g US ari tu.. Dia cerita dah semua..

Sampai kat sana dorang siapkan tempat solat untuk orang islam kan.. Hebat la.. ku dulu buat #%*3@ kadang masa solat pun kelaut.. Tiba-tiba aku malu dengan apa aku tulis kat wall dulu..
Sorry laa beb kalau kau terasa dulu.. tapi memang aku percaya Shaklee ni bagus.. beza sangat masa aku amik ESP dengan tak"
Maka berlangsung laa perbualan selanjutnya.. then bila saya bagi tau bulan ni promo ESP n ade offer special.. terus dia ambil 3 sekali..


You Might Also Like

2 comments

  1. tau takpe!! sy minum ESP dan masuk tahun ke 4 tau...^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann...ESP memang sedappp dan best sgtttt !!

      Delete