Cara Mudah Mendapatkan Produk Shaklee Melalui Belian Online Menggunakan Kredit Kad atau Debit Kad

July 12, 2014


Baru-baru ini Shaklee telah memperkenalkan sistem belian online dengan menggunakan kredit kad atau debit kad yang dipanggil "esell". Ini adalah inisiatif pihak Shaklee bagi memudahkan anda untuk mendapatkan produk Shaklee tanpa melalui pengedar, tapi berurusan dan beli terus dari gudang. Hanya klik sahaja. *Pihak Shaklee akan terus menghantar melalui khidmat penghantaran Gdex atau Citylink terus ke tangan anda dengan caj penghantaran flat rate RM 10.00 ke seluruh Malaysia. Belian melebihhi RM 600.00, kos penghantaran adalah PERCUMA.* 

*Info terbaru 1 April 2018 


Cara-cara Pembelian Produk Shaklee Secara Online :

1) Pastikan anda berada di website www.vitaminhouze.blogspot.com
2) Setelah kenalpasti produk yang hendak dibeli, klik butang seperti di bawah.


3) Anda akan dibawa terus ke laman web Shaklee untuk pembelian. Anda dikehendaki membaca Customer Sopping Policy dengan teliti dan klik "Agree". Kemudian klik butang "Next" untuk meneruskan pembelian. 


4) Anda boleh tambah/kurang kuantiti produk. Kemudian klik "Update" untuk confirm penambahan/pengurangan kuantiti produk. Klik "Checkout" untuk meneruskan pembelian.


5) Selepas itu, anda diminta untuk isikan Borang Pembelian. Segala data anda akan dirahsiakan. Klik butang "Continue" untuk mengesahkan info yang diberi. Pastikan semua data lengkap dan tepat untuk memudahkan urusan penghantaran.

6) Semak segala butiran pembelian, jika pasti betul boleh teruskan dengan klik "Proceed For Payment"


7) Segala data kad kredit/debit kad pelanggan adalah rahsia dan selamat.  Pilih kad anda samada Visa/Master. Kemudian masukkan "Car Holder Name", "Credit/Debit Card Number", "Expiry Date" dan "Security Code" (3 nombor di belakang kad kredit/kad debit) anda. Setelah selesai, klik "Confirm Payment" dan anda akan menerima MSOS Code daripada bank yang mengeluarkan kad anda melalui sms.



 8) Masukkan MSOS Code dan klik "OK"



9) Dah selesai pembayaran, anda boleh Print Order yang telah dibuat tadi sebagai rujukan anda. 


10) Mudah dan cepat dengan pembelian secara online. Hanya tunggu barang anda akan dihantar terus ke tangan anda mengikut alamat penghantaran yang telah diberi. SELESAI !!


________________________________________________________

Jika ada sebarang pertanyaan dan konsultasi, boleh terus hubungi saya melalui WhatsApp.

You Might Also Like

2 comments