Vivix Membantu Pesakit Kanser Perut Melalui Kehidupan Harian Dengan Lebih Baik

May 22, 2019



Errmmm camna nak citer eh.
Errrmmm kena pikir bahasa dan ayat yang elok nak share story ni.
Ayat mudah nak cakap "pesakit kanser perut melalui kehidupan yang lebih baik selepas rawatan dan disulami pengambilan Vivix selama 5 tahun."

Berhati-hati untuk menulis mengenai testimoni ini supaya tak overclaim. Kang KENA KECAM makan tak habis pulak aku dibuatnya. 😂

Tapi tu lah. Benda baik, rugi tak kongsi dengan orang. Sejujurnya ini adalah perkongsian daripada anak pesakit kanser itu sendiri.

DISCLAIMER ; Vivix tidak menyembuhkan penyakit sebab vivix bukan ubat. Vivix cuma minuman yang tinggi antioksidan. Testimoni yang saya kongsi ini adalah pengalaman daripada pengguna Vivix sendiri.

Jom baca kisah ini perkongsian daripada Kak Yui ni dengan hati yang tenang dan buang prejudis. Ambik yang baik. Yang buruk tu buang jauh-jauh ye.

Kisah 5 tahun dengan Vivix. 


Customer Kak Yui ni namanya Nisa. Emak Nisa ada kanser perut 5 tahun lepas. Lepas dapat tahu maknya ada kanser, Nisa adik-beradik cari ikhtiar apa yang boleh bantu untuk kuatkan antibodi badan maknya.
Dan Allah jumpakan Nisa dengan Shaklee. Nisa cuba Vivix & Nutriferon untuk mak dia. Masa tu mak Nisa masih dalam rawatan kimo lagi dah start consume. Dan mak Nisa continue makan sampailah ke hari ni.
5 tahun tau! Bukan 5 hari.
Alhamdulillah, sekarang Mak Nisa rasa lebih segar & cergas dengan Vivix. Dan hari Jumaat lepas buat check up doctor buat ct scan, setahun sekali. Setiap kali scan result okay & baik. Doktor pun cakap ajaib! Nampak macam cliche ayat tu, tapi itulah realitinya. (uolls bacalah sendiri yang Kak Yui share screen shot bawah ni).
Dan mak Nisa boleh puasa macam biasa tiap-tiap tahun tanpa miss.
Nikmat terbesar bagi Nisa & adik beradik bila dapat bagi Vivix kat mak. Gilir-gilir belikan Vivix untuk mak. Dan Nisa benarkan Kak Yui share conversation kami supaya lebih ramai yang dapat manfaat Vivix.
Kak Yui happy sangat bila dapat wassap Nisa macam ni. Gembira sebab dapat tengok orang lain makin sihat. Syukurrr..

#vivixbukanubat
#vivixsuplemenantioksidan






You Might Also Like

0 comments