Bersalin Ceasarian Boleh Ambil Vivix

December 24, 2017



BERSALIN CESAREAN

2 orang anak, bersalin normal.
Alhamdulillah, rezeki saya.
Kalau ada orang kata, bersalin cesarian lagi syiok, saya tak percaya. Hahahha

Saya rasa bersalin ceasarian lagi "kesian" dan sakit dia Allah jer yang tahu camna.

Bayangkan tangan kene pisau pun pedih dan sakit yakmat, inikan pulak perut kita ditoreh 7 lapis tu.
Euuwww, sakit tau.

Masa bersalinkan Kakak Onnee dulu, saya berjiran dengan sorang ibu ni yang bersalin ceasarian.
Kesian tengok dia.
Nak bangun sendiri tak boleh.
Muka berkerut-kerut tahan sakit.
Yang bersalin normal, relax jer haa.

Nak jaga luka ceasarian pun bukan suatu be de yang mudah.
Kalau tak jaga betul-betul boleh berair, bernanah dan silap haribulan jahitan boleh terbuka balik.

Eyh bukan nak takutkan.
Ini lah realiti.
Sahabat Shaklee saya selalu berkongsi pasal kastener dorang.
Selalunya yang ada masalah pada luka cser tu bertanya apa produk yang sesuai dan untuk rawat luka cser yang dah bernanah.

Selain set postnatal macam ESP, B Complex, Vitamin C, Vitalea, Ostematrix, Omega Guard, boleh jugak ambil Vivix.

Mommy yang bersalin ceasarian tu, boleh cuba set postnatal Shaklee atau Vivix.


TESTIMONI VIVIX IBU BERSALIN CEASARIAN



Mashitah Mamat
019-3121609
Pengedar Shaklee Putrajaya & KL
POS 1Malaysia

You Might Also Like

0 comments