Detoks Mencegah Kanser Usus



Detox your way to a healthier colon.
#ShakleeDetox

Pengalaman saya dengan orang-orang sekeliling yang pernah diagnos kanser usus.


Kanser yang sangat bahaya dan sukar dirawat.

Kenapa saya cakap cam tu? Saya kongsi ni berdasarkan pengalaman saya ye. Anda boleh dapatkan maklumat yang lebih tepat dengan merujuk doktor anda.

Once kita didiagnos ada kanser usus, kanser tu dah stage 4.

Masa dia kat stage rendah, memang tak dapat detect sebab dia belum jadi kanser. Haaa, bila dah stage 4 baru dapat kesan. Masa tu memang dah terlambat. Susah dah nak berubat dan sembuh. Selalunya akan berakhir dengan kematian. Wallahualam.

Jadi, sebelum kita sendiri yang kene kanser No 1 di Malaysia sekarang ni, belajar lah detoks tubuh badan tu.

Berpuluh tahun dah duk makan, tapi tak permah nak detoks dan cuci usus tu.

Macam-macam cara detoks yang kita boleh buat. Antaranya dengan amalkan minum air detoks yang kita boleh buat sendiri jer kat rumah.


Sumber gambar : Pinterest

No comments