Pendaftaran Keahlian Shaklee 2017

January 07, 2017

AWAS!! sebelum anda daftar ahli Shaklee, pastikan anda tahu sedikit sebanyak info tentang keahlian sebelum buat keputusan untuk berdaftar. Untuk daftar ahli Shaklee, anda mesti tahu anda berdaftar di bawah SIAPA? Adakah beliau mampu guide anda hari ini, esok dan hari-hari seterusnya.


Mungkin hari ini anda mahu daftar ahli Shaklee hanya sebagai pengguna semata-mata untuk dapatkan HARGA AHLI, mana tahu suatu hari nanti anda tergerak hati untuk mulakan karier sebagai Shaklee Health & Beauty Consultant (Shaklee Distributor) dan menjana pendapatan dengan SHAKLEE. Justeru, masa inilah anda perlukan seorang UPLINE atau BUSINESS LEADER yang mampu membantu merealisasikan impian anda untuk berjaya dalam bisnes SHAKLEE.

Ada beberapa kes yang saya pernah terima, seseorang yang mendaftar ahli tapi tidak tahu dan tidak kenal pun siapa UPLINE dia. Ada juga yang lepas tangan dan tidak membantu berikan panduan selepas anda daftar ahli SHAKLEE. Kebanyakan yang terjadi kes sebegini adalah mereka yang BUKAN pengedar Shaklee yang serius. Pastikan bakal LEADER/UPLINE anda adalah seorang yang AKTIF BISNES SHAKLEE. Tidak kisah samada beliau masih baru sebagai ahli atau sudah lama. Yang penting, dia MESTI AKTIF. 

YURAN PENDAFTARAN AHLI SHAKLEE TAHUN 2017


1. Yuran Pendaftaran RM 65 + 6% GST = RM 68.90
2. Kos Penghantaran RM 10.60 (Semenanjung Malaysia) | RM 21.20 (Sabah/Sarawak)


Apa yang anda akan dapat jika menjadi ahli berdaftar? 

Dapat beli produk Shaklee dengan HARGA AHLI. 

Contoh :

Harga Runcit ESP Soy Protein Isolate Powder RM 150.00
HARGA AHLI RM 128.26 

JIMAT RM 21.74. Banyak ke tak? 

Dan anda tidak perlu bersusah payah lagi mencari pengedar Shaklee sana sini bila nak order barang. Bila dah ada ID sendiri, boleh terus klik order secara online kat web www.shaklee2u.com.my.

HANYA DENGAN 3 LANGKAH MUDAH

KLIK
BAYAR 
SHAKLEE akan pos terus ke alamat yang anda mahu.



Jika anda berminat untuk berdaftar ahli Shaklee bersama team kami, boleh terus hubungi saya melalui;

Whatsapp/Telegram/Call 
019-3121609

atau

Email ke 
mashitahmamat16@gmail.com




You Might Also Like

0 comments